CHACHA xD |feST| :PppPPppPPPPpppPP

CHACHA ALa xD OsceBoii her |feST| :pPPppPPPPPppppppPPPPpPPP. Idag HAR jag TYepp Vait på hockeyträeningh De VA KYL.
JAg Har tip KöPte EN NY MOBile (SE BILD AVEL) Dween E AsNAJS Köpte Den för 5000:- PÅ BloKCet De VA niz S åNi kAhn Tip SMSA 0768071367 E MITt NUmmMEr xD.P.P:P:P:P:pPPPpPPPP
CHACHA ala OsceBOii her xD |feST| :pPppPpp  Idag HAr JAhg Tieep tränat Hockey ihjIhihihihi de va KYL. Jahge har en NY telEfon En Iphåne (SE BILD) Köpte Den På bloCKet för 5000:- ett RiKtigt KAP tycker jahge.

DAGENS OUTFIT SER UT SÅ HÄR :....jag hade faktiskt tänkt göra några fina blider i paint men jag fick slut tålamod efter halva... AJA IAF ... DAGENS OUTFIT: SVINDYRA KLÄDER SOM JAG KÖPER 45 ST AV VARJE MÅNAD



/ OsceBOii

Kommentarer
Postat av: Lowa

tjusig blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-14 @ 16:43:05
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0